طراحی وب سایت

Wiki Article

در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی وب سایت داینامیک برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد.

شاید هم متخصصی که بتواند خواسته های شما را براورده کند، پیدا نکرده اید. دلیل آن هر چه که باشد نباید برای داشتن سایت تعلل کنید.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

می توان گفت که بهینه سازی وب سایت نسبت به تبلیغات کم هزینه تر و موثرتر است.

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

در طراحی هر وب سایتی یکسری امکانات عمومی و یکسری امکانات اختصاصی قرار می‌گیرند. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که وجود آن‌ها در طراحی هر وب سایتی الزامی است و ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند البته استفاده از این امکانات براساس درخواست مشتریان طراحی سایت است و وجود آن‌ها در وب سایت الزامی نیست. هر دوی این امکانات چه امکانات عمومی که وجود آن‌ها ضرورت دارد و چه امکانات اختصاصی که وب سایت شما را به یک وب سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کند، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین امکانات عمومی و اختصاصی در طراحی سایت که بر روی تعرفه طراحی سایت تاثیرگذارند و می‌توانید از آن‌ها برای تخمین قیمت طراحی سایت استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد. یکی از موارد مهم در سفارش طراحی قیمت طراحی سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی قیمت طراحی سایت با توجه به اختصاصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و براساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، پشتیبانی، مدت زمانی که قرار است طراحی سایت انجام شود و سایر سرویس هایی که مشتری درخواست دارد که در طراحی سایت کسب و کار خود استفاده شود قیمت گذاری می شود.

ما هم در این مقاله از وبلاگ وبزی قصد داریم تا به‌طور کامل، از سیر تا پیاز این دو تکنیک طراحی وب را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله را در ادامه می‌ببینید:

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

مدت زمان لازم برای این پروژه طراحی سایت وردپرس تقریبا ۱ ماه هست.

پایگاه داده رو ایجاد کرده و تنظیمات اولیه اش رو انجام بدید

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

با ثبت نام در پلتفرم ژاکت سرویس به عنوان کارفرما و انتخاب سرویس موردنظر خودتان، اولین قدم برای داشتن سایت را بردارید. بقیه را به متخصصان ما بسپارید.

یاندکس روسی یا بایدو در چین و بینگ در برخی از کشور های اروپای شرقی محبوب تر از گوگل هستند. (البته در چین محبوبیت بایدو کاملا دیکتاتوری و با فیلترینگ شدید گوگل ایجاد شده است.)

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.
پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

آیا قابلیت ها رو از طریق افزونه و پلاگین به سایت اضافه میکنید یا پیاده سازی از طریق ماژول براتون مهمه؟

سلام دوست عزیز حدود ۳۰ درصد کار به صورت یش پرداخت و مابقی طبق چیزی که در قرارداد ذکر میشه دریافت میشه.

اگر به دنبال بستن قرارداد طراحی سایت با یک شرکت یا شخص معتبر هستید پیش از هر چیز توصیه میکنم نوشته زیر با موضوع قرارداد طراحی نرم افزار رو حتما مطالعه کنید.

بنابراین بعد از بالا آمدن سایت، این طراح دیگر مسئولیتی از بابت تولید محتوا و سئو کردن سایت ندارد (برای ادامه مسیر باید به سراغ یک کارشناس یا مدیر سئو بروید).

از سوی دیگر، برای جلوگیری از حملات خارجی، امنیت یک وب سایت باید دائما بررسی شود. این حملات گاهی اوقات می تواند به قدری شدید باشد که اطلاعات کاربر را در معرض دید قرار دهد که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد به برند شما شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست تا کاربران تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند. اینجا کلیک کنید این به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام جستجوی کلمات مرتبط با صنعت شما، وب سایت شما را مرور کنند و محصولی را از شما بخرند.

وابستگی های رابط کاربری چطور مدیریت میشن؟ آیا مدیریت نسخه در این مورد انجام میشه؟

اگه بخوام در یک کلمه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ آمار و اطلاعات روز دنیا.

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر را برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری کرده و پس از آن نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی پس از ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند احساس راحتی و آرامش را به کاربر القا کند و او را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد. چنانچه سایت از نظم خاص برخوردار نباشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در همان نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و سریعا سایت شما را ترک خواهد کرد.
باسلام شبتون به خیر. من مایلم که سایتم رو موبایل فرندلی کنم، امکانش هست که شما این کار رو برام انجام بدین؟ و هزینش چقدر میشه؟

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بی رویه از افزونه ها می تواند سایت شما را دچار مشکل کند. در ادامه به صورت مختصر اینجا به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین افزونه های وردپرس می پردازیم.

تا اینجا مفاهیم طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی آشنا شدید و تفاوت و مزایا و معایب هرکدام را شناختید.

آموزش آنلاین و فروش دوره

از منوی تنظیمات وارد بخش تنظیمات عمومی بشید و زبان سایت و زمان محلی و ساختار تاریخ و ساختار زمان و روز آغازین هفته رو تنظیم کنید.

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

شرکت های سازنده وب سایت یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند.  شرکت های بزرگ دارای بخش های مختلفی هستند. به عنوان مثال این نوع شرکت ها دارای چندین بخش برای توسعه وب سایت خود هستند مانند تیم طراحی گرافیک ، تیم برنامه نویسی، تیم پشتیبانی، تیم آموزشی و تیم بهینه سازی و این افراد معمولا منبع مقاله در زمینه کاری خود تخصص دارند.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ این سایت امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

بله، برای انجام طراحی سایت وردپرس لطف کنین با شرکت یا شماره واتسپ تماس بگیرین.

پایگاه داده رو ایجاد کرده و تنظیمات اولیه اش رو انجام بدید

وابستگی های رابط کاربری چطور مدیریت میشن؟ آیا مدیریت نسخه در این مورد انجام میشه؟

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

پاسخ به همه این سوالات شما رو تا حد زیادی به قیمت طراحی سایت وردپرس نزدیک میکنه.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

Report this wiki page